Тип
Специфікації ILSAC
- N/A 6
Допуски BMW
Допуски FIAT
Допуски FORD
Допуски General Motors
Допуски OPEL
Допуски PORSCHE
- A40 3
Допуски PSA
Допуски OEM
- BMW Longlife-01 1
- BMW Longlife-04 3
- Fiat 9.55535-M2 1
- FIAT 9.55535-S2 2
- FORD WSS-M2C 917A 1
- GM DEXOS 2™ 3
- GM-LL-B-025 1
- MB 226.5 1
- MB 229.3 1
- MB 229.31 2
- MB 229.51 2
- MB 229.52 2
- Porsche A40 3
- PSA B71 2296 1
- RENAULT 0700 3
- RENAULT RN 0710 3
- TBD 2
- VW 502.00 3
- VW 505.00 4
- VW 505.01 4
- Універсальне 1
- FIAT 9.55535-T2 2
- FORD WSS-M2C917-A 1
- JASO MA 1
- JASO MA2 1
- OPEL GM-LL-B-025 1
Гібридна синтетична моторна олива XENUM SEMIX 5W40
Моторна PAG олива з естерами XENUM XPG 5W40
Моторна олива з графітом XENUM GPX 5W40
Моторна олива з естерами XENUM X1 5W40
Моторна олива з керамікою XENUM VRX 5W40
Синтетична моторна олива для мотоциклів XENUM PRO-BIKE 5W40 (2805001A)
Синтетична моторна олива XENUM PRO-S 5W40
Специфікація оливи SAE 5W40
Індекс в’язкості має прямий зв’язок на температуру, в умовах якої може повноцінно працювати олива. Для використання в помірному кліматі часто підбираються масла, здатні працювати і влітку, і взимку, а для холодних регіонів підійдуть зі зниженою в’язкістю.
Для визначення температурного режиму технічної рідини слід відняти число 30-35 від першої цифри індексу SAE, отримане значення буде нижньою межею температури. Щоб вивести максимальну межу плюсової температури мастила, необхідно відняти 5 з другого числа індексу.
5W-40 – це всесезонна олива, яке повинна зберігати плинність при негативних і позитивних температурах у встановлених межах, щоб ставитися до цього класу за допуском SAE. SAE може бути покажчиком клімату, при якому можна використовувати цю оливу, тільки частково і тільки щодо низькотемпературного показника. В цілому ж ця вказівка на в’язкість оливи при різних температурах.
SAE 5W-40 показники в’язкості :
Характеристики | Показники | Деталі |
Прокачуваність | -35℃ | Мінімальна температура, при якій олива прокачується по каналах |
Прокачуваність | -30℃ | Мінімальна температура, при якій двигун можна запускати. |
Кінематична в’язкість при 100 градусах | 12,6-16,3 мм2/с | У цих межах повинен знаходитися показник, щоб масло могло маркуватися 5W-40. |
Кінематична в’язкість при 40 градусах | 89-97 мм2/с | Те ж, але при іншій температурі. Цей показник менш важливий, ніж в’язкість при робочій температурі. |
Динамічна в’язкість CCS при -30 градусах | Не більше 6600 мПас | Тобто чим ближче показник до цієї межі, тим гірше буде прокручуватися колінвал вже при – 30 градусах. |
Температура спалаху | От 224℃ | Може бути від +/- 10-15 градусів. |
Температура замерзання | Близько -45℃ | Може бути різним. Цей показник вказує на температуру, при якій олива повністю замерзне і не зможе прокачуватися по каналах. |
З цієї таблиці добре видно, що другі два символи в маркуванні 40 показують, яку в’язкість матиме олива саме при робочій температурі, тобто, вказує на товщину масляної плівки і то, наскільки просто і швидко масло буде прокачуватись. Цей показник дуже важливо підбирати саме за рекомендацією виробника, так як різні двигуни мають різні конструкційні особливості.
Перша цифра 5 – це вказівка на низькотемпературну в’язкість, тобто при -30 ℃ масло збереже достатню плинність, щоб прокрутити коленвал.