Відображаються усі з 7 результатів

Гібридна синтетична моторна олива XENUM SEMIX 5W40

436 грн1 911 грн
1 л
5 л
Оберіть опції Цей товар має кілька варіантів. Параметри можна вибрати на сторінці товару

Моторна PAG олива з естерами XENUM XPG 5W40

710 грн2 765 грн
1 л
4 л
Оберіть опції Цей товар має кілька варіантів. Параметри можна вибрати на сторінці товару

Моторна олива XHVI синтезу для двигунів з великим пробігом XENUM NIPPON Runner 5W30

537 грн2 571 грн
1 л
5 л
Оберіть опції Цей товар має кілька варіантів. Параметри можна вибрати на сторінці товару

Моторна олива з графітом XENUM GP 10W40

650 грн11 500 грн
1 л
20 л
Оберіть опції Цей товар має кілька варіантів. Параметри можна вибрати на сторінці товару

Моторна олива з естерами XENUM X1 5W40

603 грн2 760 грн
1 л
5 л
Оберіть опції Цей товар має кілька варіантів. Параметри можна вибрати на сторінці товару

Синтетична моторна олива для Opel, GM DEXOS 2, VW, BMW та Mercedes XENUM PRO-DX 5W30

509 грн2 135 грн
1 л
5 л
Оберіть опції Цей товар має кілька варіантів. Параметри можна вибрати на сторінці товару

Оливи з допуском Volkswagen, Audi, Seat, Skoda VW 502.00

Допуск VW 502.00 для моторних олив для бензинових двигунів з безпосереднім уприскуванням, а також підвищеною ефективною потужністю. Базові характеристики відповідають вимогам класу АСЕА А3. Рекомендуеются для двигунів, що експлуатуються у важких умовах, при підвищених навантаженнях. Однак не рекомендується для автомобілів з нерегулярними і збільшеними інтервалами заміни.

Виробником допуску VW 502 00 є компанія Volkswagen. Масла з таким стандартом виробляються в 16 країнах світу, а саме – Італія, Німеччина, Бельгія, Південна Корея, Японія, США, Росія, Литва, Франція, Нідерланди, Фінляндія, Великобританія, Канада, Швейцарія, Швеція, Польща. Виробництвом масел, що задовольняють допуск VW 502 00 займаються більше 64 виробників моторних та інших олив.

Допуски масел от Volkswagen

Олива для бензинових двигунів. Наступник специфікації VW 501.01 і VW 500.00.

Рекомендується для автомобілів, які перебувають у  важких умовах експлуатації. Він не повинен використовуватися для будь-яких двигунів зі змінними інтервалами обслуговування або які потребують інших допусків.