Моторна олива XHVI синтезу для двигунів з великим пробігом XENUM NIPPON Runner 5W30
481 грн – 2 656 грнNIPPON Runner 5W30 – це вдосконалена моторна олива, спеціально розроблена для захисту критичних деталей двигуна на автомобілях з великим пробігом (понад 120 000 км). Склад оливи базується на високоякісному базовому мастилі XVHI (з високим індексом в’язкості) у поєднанні зі спеціальними агентами-герметиками і присадками, що доповнюють традиційний пакет присадок, які продовжують життя двигуна, знижують холодні відкладення та запобігають утворенню нагару в двигуні.
Моторна олива для двигунів з турбонаддувом XENUM SEMIX 5W30
499 грнSEMIX 5W30 – це універсальна, економічна олива із спеціальною гібридною композицією, рекомендована для використання в бензинових і дизельних двигунах, з турбонаддувом або без, в легкових автомобілях і фургонах.
Рекомендується використовувати оливу SEMIX 5W30 для двигунів де необхідні допуски: API SN Plus та ILSAC GF-5
Синтетична моторна олива для двигунів Peugeot, Citroën та японських OEM XENUM PRO-C2 5W30
480 грн – 2 124 грнPRO-C2 5W30 – cинтетичне високоеефективне моторне масло, вироблене із спеціальним відбором базових мастил, з індексом високої в’язкості та добре збалансованим вибором передових добавок. Забезпечує оптимальний захис, збільшує ресурс двигуна та надійність. Поєднує в собі виняткові зносостійкість та чудовий захист високої температури з чудовими характеристиками холодного старту. Ця моторна олива також сприяє продовженню терміну експлуатації фільтра DPF.
Олива складається із спеціально підібраних синтетичних базових олива та вдосконалена очищуючими та змащуючими присадками.
Рекомендується до використання у двигунах де потрібні специфікації: ACEA C2 та API SN/CF
Автомобільні оливи із специфікацією SAE 5W30
Почнемо з того, що кожне масло має свою в’язкість, яку так чи інакше потрібно класифікувати, щоб можна було сказати якась олива біль в’язка з 2 зразків. Зараз існує величезна безліч класифікацій в’язкості масел, як моторних, так і інших і найбільш популярною класифікацією є класифікація SAE. Саме тому практично на будь-якій упаковці масла ви можете бачити напис подібну 5W30 або ж 5W-30 . Тут виникає питання – що ж означають ці цифри?
5W30 – це позначення в’язкості по SAE, однак якщо ви відкриєте стандарт ви не побачите там такого запису, зате побачите окремо 5W і 30. У чому ж справа? Цей напис на оливі означає, що воно є універсальним і його можна використовувати як взимку, так і влітку, а діапазон температур його використання буде залежати від стандартів 5W взимку і 30 влітку. Подивитися характеристики цих стандартів Ви можете скориставшись офіційною таблицею за стандартом SAE J300. Тепер розберемося з кожним стандартом окремо.
Зимовий стандарт SAE 5W
Стандарт 5W визначає поведінку масла 5W-30 (або 5W30) в зимовий період використання, а також повністю визначає значення в’язкості і межі використання при мінусовій температурі.
Характеристика | Значення |
---|---|
Максимальна температурна межа для холодного запуску МПА * з | 6600 при -30 град. Цельсия |
Температурна межа для прокачуваності при відсутності напруги зсуву | 60000 при -35 град. Цельсия |
Мінімальна кінематична в’язкість при низьких швидкостях зсуву при 100 град. цельсія | 3.8 |
Максимальна кінематична в’язкість при низьких швидкостях зсуву при 100 град. цельсія | не визначається |
Динамічна в’язкість при високих швидкостях зсуву при 150 град.Цельсія | не визначається |
Назву стандарту | SAE J300 |
Застосовується в температурному діапазоні | при низких температурах |
Застосовується в температурному діапазоні від | -30 |
Застосовується в температурному діапазоні до | -5 |
Літній стандарт SAE 30
Характеристика | Значення |
---|---|
Максимальна температурна межа для холодного запуску МПА * з | Не визначається |
Температурна межа для прокачуваності при відсутності напруги зсуву | Не визначається |
Мінімальна кінематична в’язкість при низьких швидкостях зсуву при 100 град. цельсія | 9.3 |
Максимальна кінематична в’язкість при низьких швидкостях зсуву при 100 град. цельсія | 12.5 |
Динамічна в’язкість при високих швидкостях зсуву при 150 град.Цельсія | 2.9 |
Назву стандарту | SAE J300 |
Застосовується в температурному діапазоні | Високих температур |
Застосовується в температурному діапазоні від | -5 |
Застосовується в температурному діапазоні до | +35 |
Відповідно, стандарт 30 визначає поведінку масла 5W-30 в літній період використання, а також повністю визначає значення в’язкості і межі використання при плюсовій температурі.
Тепер єдине, що нам залишилося зробити – об’єднати таблиці вище і отримати власне характеристики нашої “оливи”.
Характеристики олив специфікації 5W30
Характеристика | Значення |
---|---|
Динамічна в’язкість при високих швидкостях зсуву при 150 град.Цельсія | 2.9 |
Максимальна кінематична в’язкість при низьких швидкостях зсуву при 100 град. цельсія | 12.5 |
Максимальна температурна межа для холодного запуску МПА * з | 6600 при -30 град. Цельсія |
Мінімальна кінематична в’язкість при низьких швидкостях зсуву при 100 град. цельсія | 3.8 |
Назва стандарту | SAE J300 |
Застосовується в температурному діапазоні до | +35 |
Застосовується в температурному діапазоні від | -30 |
Застосовується в температурному діапазоні | Універсальне |
Температурна межа для прокачуваності при відсутності напруги зсуву | 60000 при -35 град. Цельсія |
Таблиця є ні чим іншим, як результатом об’єднання характеристик літнього та зимового стандартів. Саме таким чином виходять характеристики для двійнім стандартів масел.
XENUM представляє велику кількість олив з специфікацією SAE 5W30(5W-30) із допусками які підійдуть саме для Вашого автомобіля.