5W30
Автомобільні оливи із специфікацією SAE 5W30
Почнемо з того, що кожне масло має свою в’язкість, яку так чи інакше потрібно класифікувати, щоб можна було сказати якась олива біль в’язка з 2 зразків. Зараз існує величезна безліч класифікацій в’язкості масел, як моторних, так і інших і найбільш популярною класифікацією є класифікація SAE. Саме тому практично на будь-якій упаковці масла ви можете бачити напис подібну 5W30 або ж 5W-30 . Тут виникає питання – що ж означають ці цифри?
5W30 – це позначення в’язкості по SAE, однак якщо ви відкриєте стандарт ви не побачите там такого запису, зате побачите окремо 5W і 30. У чому ж справа? Цей напис на оливі означає, що воно є універсальним і його можна використовувати як взимку, так і влітку, а діапазон температур його використання буде залежати від стандартів 5W взимку і 30 влітку. Подивитися характеристики цих стандартів Ви можете скориставшись офіційною таблицею за стандартом SAE J300. Тепер розберемося з кожним стандартом окремо.
Зимовий стандарт SAE 5W
Стандарт 5W визначає поведінку масла 5W-30 (або 5W30) в зимовий період використання, а також повністю визначає значення в’язкості і межі використання при мінусовій температурі.
Характеристика | Значення |
---|---|
Максимальна температурна межа для холодного запуску МПА * з | 6600 при -30 град. Цельсия |
Температурна межа для прокачуваності при відсутності напруги зсуву | 60000 при -35 град. Цельсия |
Мінімальна кінематична в’язкість при низьких швидкостях зсуву при 100 град. цельсія | 3.8 |
Максимальна кінематична в’язкість при низьких швидкостях зсуву при 100 град. цельсія | не визначається |
Динамічна в’язкість при високих швидкостях зсуву при 150 град.Цельсія | не визначається |
Назву стандарту | SAE J300 |
Застосовується в температурному діапазоні | при низких температурах |
Застосовується в температурному діапазоні від | -30 |
Застосовується в температурному діапазоні до | -5 |
Літній стандарт SAE 30
Характеристика | Значення |
---|---|
Максимальна температурна межа для холодного запуску МПА * з | Не визначається |
Температурна межа для прокачуваності при відсутності напруги зсуву | Не визначається |
Мінімальна кінематична в’язкість при низьких швидкостях зсуву при 100 град. цельсія | 9.3 |
Максимальна кінематична в’язкість при низьких швидкостях зсуву при 100 град. цельсія | 12.5 |
Динамічна в’язкість при високих швидкостях зсуву при 150 град.Цельсія | 2.9 |
Назву стандарту | SAE J300 |
Застосовується в температурному діапазоні | Високих температур |
Застосовується в температурному діапазоні від | -5 |
Застосовується в температурному діапазоні до | +35 |
Відповідно, стандарт 30 визначає поведінку масла 5W-30 в літній період використання, а також повністю визначає значення в’язкості і межі використання при плюсовій температурі.
Тепер єдине, що нам залишилося зробити – об’єднати таблиці вище і отримати власне характеристики нашої “оливи”.
Характеристики олив специфікації 5W30
Характеристика | Значення |
---|---|
Динамічна в’язкість при високих швидкостях зсуву при 150 град.Цельсія | 2.9 |
Максимальна кінематична в’язкість при низьких швидкостях зсуву при 100 град. цельсія | 12.5 |
Максимальна температурна межа для холодного запуску МПА * з | 6600 при -30 град. Цельсія |
Мінімальна кінематична в’язкість при низьких швидкостях зсуву при 100 град. цельсія | 3.8 |
Назва стандарту | SAE J300 |
Застосовується в температурному діапазоні до | +35 |
Застосовується в температурному діапазоні від | -30 |
Застосовується в температурному діапазоні | Універсальне |
Температурна межа для прокачуваності при відсутності напруги зсуву | 60000 при -35 град. Цельсія |
Таблиця є ні чим іншим, як результатом об’єднання характеристик літнього та зимового стандартів. Саме таким чином виходять характеристики для двійнім стандартів масел.
XENUM представляє велику кількість олив з специфікацією SAE 5W30(5W-30) із допусками які підійдуть саме для Вашого автомобіля.