Тип
Допуски BMW
Допуски FIAT
Допуски FORD
Допуски General Motors
Допуски OPEL
Допуски PORSCHE
- A40 4
Допуски PSA
Допуски RENAUT
- RN0700 6
- RN0710 4
- RN17 Level 1
Допуски OEM
- BMW LL-04 1
- BMW Longlife-01 4
- BMW Longlife-04 3
- Fiat 9.55535-M2 1
- FIAT 9.55535-S2 2
- FORD WSS-M2C 917A 1
- GM DEXOS 2™ 3
- GM-LL-B-025 2
- MB 226.5 3
- MB 229.3 4
- MB 229.31 2
- MB 229.51 3
- MB 229.52 3
- Porsche A40 4
- PSA B71 2296 1
- RENAULT 0700 6
- RENAULT RN 0710 4
- VW 505.00 8
- VW 505.01 4
- FIAT 9.55535-T2 2
- FORD WSS-M2C917-A 1
- FORD WSS-M2C937-A 1
- MB 229.5 1
- OPEL GM-LL-B-025 1
- OPEL GM-LL-B-25 2
- OPEL OV0401547 1
- RENAULT RN17 Level 1
Гібридна синтетична моторна олива XENUM SEMIX 5W40
Моторна олива XHVI синтезу для двигунів з великим пробігом XENUM NIPPON Runner 5W30
Моторна олива для двигунів з турбонаддувом XENUM SEMIX 5W30
Моторна олива з графітом XENUM GP 10W40
Моторна олива з естерами XENUM X1 5W40
Синтетична моторна олива XENUM PRO 0W40
Синтетична моторна олива для Opel, GM DEXOS 2, VW, BMW та Mercedes XENUM PRO-DX 5W30
Синтетична моторна олива XENUM PRO-S 5W40
Оливи з допуском Volkswagen, Audi, Seat, Skoda VW 502.00
Допуск VW 502.00 для моторних олив для бензинових двигунів з безпосереднім уприскуванням, а також підвищеною ефективною потужністю. Базові характеристики відповідають вимогам класу АСЕА А3. Рекомендуеются для двигунів, що експлуатуються у важких умовах, при підвищених навантаженнях. Однак не рекомендується для автомобілів з нерегулярними і збільшеними інтервалами заміни.
Виробником допуску VW 502 00 є компанія Volkswagen. Масла з таким стандартом виробляються в 16 країнах світу, а саме – Італія, Німеччина, Бельгія, Південна Корея, Японія, США, Росія, Литва, Франція, Нідерланди, Фінляндія, Великобританія, Канада, Швейцарія, Швеція, Польща. Виробництвом масел, що задовольняють допуск VW 502 00 займаються більше 64 виробників моторних та інших олив.

Олива для бензинових двигунів. Наступник специфікації VW 501.01 і VW 500.00.
Рекомендується для автомобілів, які перебувають у важких умовах експлуатації. Він не повинен використовуватися для будь-яких двигунів зі змінними інтервалами обслуговування або які потребують інших допусків.