Представлено 2 товара

Синтетическое моторное масло XENUM PRO-DX1 5W30

440 грн
Артикул: 2263020
Объем

Бренд

Тип товара

Свойства

, , , , , , , , , , , ,

Вид техники

Тип основания масла

Класс вязкости SAE

Тип двигателя

,

Стандарт API Классификация моторных масел для легковых и коммерческих автомобилей классифицируется Американским институтом нефти (API). Классификация свидетельствует о том, что масло соответствует определенным стандартам качества и производительности. Сертификация API обычно отмечена на этикетке или на задней этикетке. Этикетка содержит две важные части информации, чтобы определить, подходит ли моторное масло для использования в вашем автомобиле.

,

Допуски производителей (ОЭМ) Допуски автопроизводителей указывают на то, что масло получило подтверждение соответствия под двигатели определенных автопроизводителей.

, ,

Страна производства

Гарантия

Моторні оливи для бензинових двигунів від XENUM

Бензи́новий двигу́н - двигун, який як паливо використовує різні типи бензинів. Як паливо бензинових двигунів також може використовуватись горючий газ, різні типи спиртів. Використовується як рушій в транспортних засобах, бензопилках, газонокосарках, електрогенераторах, компресорах.

Бензиновий двигун — клас двигунів внутрішнього згорання, в циліндрах яких попередньо стиснута паливо-повітряна суміш підпалюється електричною іскрою. Управління потужністю здійснюється, як правило, регулюванням потоку повітря дросельною заслінкою.

Бензиновий двигун створений Ніколаусом Отто (запатентований в 1876), був використаний німецькими інженерами Готтлібом Даймлером и Карлом Бенцом в автомобілі в 1886.

Бензиновий двигун — складний механічний пристрій, що складається приблизно з 150 рухомих частин. Має один чи декілька поршней, що рухаються усередині циліндрів. Поршні приводять в рух колінчатий вал, на кінцях якого знаходяться важкі крильчатки, з яких рух передається до ведучих коліс автомобіля через систему трансмиссии, яка складається зі зчеплення, коробки передач і приводу.

Класифікація бензинових двигунів

  • За способом сумішоутворення – зовнішнє і внутрішнє сумішоутворення;
  • За способом здійснення робочого циклу – чотиритактні і двотактні. Двотактні двигуни володіють більшою потужністю на одиницю об’єму, проте меншим КПД. Тому двотактні двигуни застосовуються там, де дуже важливі невеликі розміри, але де не важлива паливна економічність, наприклад, на мотоциклах, невеликих моторних човнах, бензопилках і моторизованих інструментах. Чотиритактні ж двигуни встановлюються на абсолютну більшість решти транспортных средств. Слід зауважити, що дизелі також можуть бути чотиритактними або двотактними; двотактні дизелі позбавлені багатьох недоліків бензинових двотактних двигунів, однак застосовуються в основному на великих судах (рідше на тепловозах и вантажівках);
  • За кількістю цилиндров – одноциліндрові, двоциліндрові і багатоциліндрові;
  • За розташуванням циліндрів – двигуни з вертикальним або похилим розташуванням циліндрів в один ряд (т.зв. «рядний» двигун), V-подібні з розташуванням циліндрів під кутом (при розташуванні циліндрів під кутом 180 двигун називається двигуном з протилежними циліндрами, або оппозитні), W-подібні, які використовують 4 ряди циліндрів, розташованих під кутом з 1 колінвалом (у V-подібного двигуна 2 ряди циліндрів), у формі зірки;
  • За способом охолоджування – двигуни з рідинним або повітряним охолодженням;
  • За типом мастила змішаний тип (масло змішується з паливною сумішшю) і роздільний тип (масло знаходиться в картері)
  • За видом застосовуваного палива – рідке і газоподібне;
  • За ступенем стиснення. У залежності від ступеня стиснення розрізняють двигуни високого (E = 12 … 18) і низького (E = 4 … 9) стиснення;
  • За способом наповнення циліндра свіжим зарядом: двигуни без наддування (атмосферні), у яких впускання повітря або горючої суміші здійснюється за рахунок розрядки в циліндрі при всмоктуючому ході поршня; двигуни з наддувом, у яких впуск повітря або горючої суміші в робочий циліндр відбувається під тиском, створюваним турбокомпрессором, з метою збільшення заряду повітря і отримання підвищеної потужності і ККД двигуна;
  • За частотою обертання: тихохідні, підвищеної частоти обертання, швидкохідні;
  • За призначенням розрізняють двигуни стаціонарні, автотракторні, суднові, тепловозні, авіаційні та ін;
  • Практично не вживаються види двигунів – роторно-поршневі Ванкеля (виробляються всього однієї автомобільною компанією – Мазда (Японія)), з зовнішнім згорянням Стірлінга і т. д..

——-

Купить профессиональные продукты для обслуживания и СТО от XENUM можно онлайн оптом и в розницу на сайте xenum.ua у официального представителя XENUM в Украине – компании DanAuto и наших партнеров по всей стране (Винница, Луцк, Днепр, Донецк, Житомир, Ужгород, Запорожье , Ивано-Франковск, Киев, Кировоград, Луганск, Львов, Николаев, Одесса, Полтава, Ровно, Сумы, Тернополь, Харьков, Херсон, Хмельницкий, Черкассы, Чернигов, Черновцы )

Найти дистрибьютора в регионе

Стать партнером

==

ОЛИВА, додатки И СРЕДСТВА ДЛЯ СТО XENUM – ТЕХНОЛОГИИ ДЛЯ АВТОМОБИЛЕЙ