Товарів, відповідних вашому запиту, не знайдено.

Специфікація оливи SAE 5W40

 

Технические характеристики 5W-40

Індекс в’язкості має прямий зв’язок на температуру, в умовах якої може повноцінно працювати олива. Для використання в помірному кліматі часто підбираються масла, здатні працювати і влітку, і взимку, а для холодних регіонів підійдуть зі зниженою в’язкістю.

Для визначення температурного режиму технічної рідини слід відняти число 30-35 від першої цифри індексу SAE, отримане значення буде нижньою межею температури. Щоб вивести максимальну межу плюсової температури мастила, необхідно відняти 5 з другого числа індексу.

5W-40 – це всесезонна олива, яке повинна зберігати плинність при негативних і позитивних температурах у встановлених межах, щоб ставитися до цього класу за допуском SAE. SAE може бути покажчиком клімату, при якому можна використовувати цю оливу, тільки частково і тільки щодо низькотемпературного показника. В цілому ж ця вказівка на в’язкість оливи при різних температурах.

SAE 5W-40 показники в’язкості :

Характеристики Показники Деталі
Прокачуваність -35℃ Мінімальна температура, при якій олива прокачується по каналах
Прокачуваність -30℃ Мінімальна температура, при якій двигун можна запускати.
Кінематична в’язкість при 100 градусах 12,6-16,3 мм2/с У цих межах повинен знаходитися показник, щоб масло могло маркуватися 5W-40.
Кінематична в’язкість при 40 градусах 89-97 мм2/с Те ж, але при іншій температурі. Цей показник менш важливий, ніж в’язкість при робочій температурі.
Динамічна в’язкість CCS при -30 градусах Не більше 6600 мПас Тобто чим ближче показник до цієї межі, тим гірше буде прокручуватися колінвал вже при – 30 градусах.
Температура спалаху От 224℃ Може бути від +/- 10-15 градусів.
Температура замерзання Близько -45℃ Може бути різним. Цей показник вказує на температуру, при якій олива повністю замерзне і не зможе прокачуватися по каналах.

 

З цієї таблиці добре видно, що другі два символи в маркуванні 40 показують, яку в’язкість матиме олива саме при робочій температурі, тобто, вказує на товщину масляної плівки і то, наскільки просто і швидко масло буде прокачуватись. Цей показник дуже важливо підбирати саме за рекомендацією виробника, так як різні двигуни мають різні конструкційні особливості.

 

Перша цифра 5 – це вказівка на низькотемпературну в’язкість, тобто при -30 ℃ масло збереже достатню плинність, щоб прокрутити коленвал.