На які товари надається гарантія?

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов’язання, що в товарі немає заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2 тижнів до 12 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті. 

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час його отримання (комплектність визначається описом виробу або інструкцією з його експлуатації).

Куди звертатися по гарантійне обслуговування?

Гарантійне обслуговування надають сервісні центри, авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на у наших спеціалістів.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, у якому зазначаються:

  • модель
  • серійний номер
  • гарантійний термін
  • дата продажу товару

Будь ласка, зберігайте його впродовж усього терміну експлуатації.

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після купівлі. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, на лічильнику телефона не більш ніж 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережені всі ярлики та заводське маркування

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушено.

Оформити Заявку на повернення товару можна на сторінці контактів: oximo.lviv.ua/contact/

Що ви не можете повернути?

На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, у таких випадках:

  • Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського браку)
  • Вироби, які мають сліди використання
  • Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
  • Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну
  • Вироби, які змінили свій колір або через перебування в басейні (вплив хімічних речовин), або інших зовнішніх чинників

Де і як можна здійснити обмін або повернення?

Графік роботи: з понеділка до суботи включно з 10-00 до 21-00, в неділю – з 10-00 до 18-00. Телефон: 380981881159

Під час повернення товару потрібно мати із собою паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж за 7 днів.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за кошт покупця упродовж 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, які підтверджують факт купівлі.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару
  • неправильно заповнено гарантійний талон
  • серійний або IMEI номер, що зберігається в пам’яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з’єднання та підключення товару до інших виробів
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу
  • збереження інформації на жорсткому диску

Будь ласка, зверніть увагу:

Перелік зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005

Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня в 1994 р. N 172

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню.

До таких товарів належать:

  • Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни
  • Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного походження та напівдорогоцінного каміння
  • Непродовольчі товари:
    • швейні та трикотажні вироби
    • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
    • корсетні товари
    • парфумерно-косметичні вироби
    • пір’яно-пухові вироби
    • дитячі іграшки м’які
    • дитячі іграшки гумові надувні
    • зубні щітки
    • мундштуки
    • апарати для гоління
    • помазки для гоління
    • гребінці та щітки масажні
    • сурдини (для духових музичних інструментів)
    • скрипкові підборіддя
    • рукавички
    • тканини
    • тюлегардинні та мереживні полотна
    • килимові вироби метражні
    • білизна натільна
    • білизна постільна
    • панчішно-шкарпеткові вироби
    • товари в аерозольній упаковці
    • друковані видання
    • лінійний і шаруватий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревинноволокнисті та деревинностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
    • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
    • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
    • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
    • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)

(Перелік зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005, Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільні речі належать до категорії “Швейні та трикотажні вироби”.)

×
×

Cart