Немає в наявності
Синтетична моторна олива для 2-х тактних двигунів XENUM XR2 1 л (1440001)
XR2 – 100% синтетична 2-х тактна моторна олива для використання у високотехнологічних, високошвидкісних і високопродуктивних двигунах.
Технологія Cleanburn™ запобігає утворенню відкладень в зоні згоряння та на клапанах, в також чудово протидіє залипанню поршневих кілець. Не містить касторової олії.
Властивості оливи XR2:
- Змішується самостійно
- Не створює великої кількості диму
- Чудово притистоїть тертю та зносу: відмінний захист усіх внутрішніх деталей двигуна
- Збільшує потужність двигуна та прискорення
- Запобігає злипанню поршневого кільця
- Запобігає випалюванню свічок запалювання, тим самим забезпечуючи оптимальний вихід технології CleanBurn ™ в двигуні: запобігає відкладенням у зоні горіння та на силових клапанах
- Не містить касторової олії
Використання оливи XR2:
Рекомендується використовувати оливу XENUM XR2 для всіх 2-х тактних двигунів, в т.ч. спортивних: мотоциклів, квадроциклів, снігоходів, картингів (всіх двигунів серії KS, Rotax Max-type, Yamaha …), навіть для найекстремальніших умовах.
Розроблено як для двигунів з інжектором, так і для двигунів з системою попереднього змішування.
Інструкція та дозування:
Для найкращих результатів рекомендуємо використовувати правильну кількість оливи XENUM XR2, зазначену в інструкції з експлуатації автомобіля та двигуна. Якщо ж у Вас виникають труднощі – сконтактуйтесь із нами – ми з радістю допоможемо підібрати необхідну оливу та порадимо кількість до заміни, ідеальну для Вашого авто і типу двигуна.
Фізичні характеристики:
Щільність при 15 ° C | 0,871 кг / л |
В’язкість 40 ° C | 44,00 мм² / с |
В’язкість 100 ° C | 8,30 мм² / с |
Індекс в’язкості | 167 |
Точка спалаху COC | 78 °C |
Температура замерзання | -36 °C |
Загальне лужне число | 6,6 мгKOH / р |
Сульфатна зола | 0,26 % |
Специфікації оливи:
API | TC |
JASO | FD |
Рекомендації автовиробників:
ISO-L-EGD |
Husqvarna |
Piaggio |
Hexagon |
Доступні об’єми (Упаковка):
1 л – REF. 1440001
Види моторних масел для 2Т двигунів
Масло для двотактних двигунів відрізняється від застосовуваних на чотиритактних. Працюючи в зовсім різних умовах, вони фізично не можуть застосовувати одне і те ж масло.
Базова основа, це саме звичайне, очищене мало (85-98%). Але для надання йому унікальних властивостей, необхідних для експлуатації двотактного двигуна, необхідні спеціальні додатки. Саме вони дозволяють досягти якісної роботи двотактного мотора, і зберігати всі деталі в змащеному стані.
Високоякісні мастила для двухтактників можуть бути як мінеральними, так і повністю синтетичними, а так само поєднання цих двох масел. Якщо мова йде підвісних моторах, які використовують човни, то мастило може бути повністю біологічно розкладаним, щоб забезпечити мінімальне забруднення навколишнього середовища.
В залежності від характеристики приводу його умов експлуатації, додатки підбирають досить суворо. Справа в тому, що змазує матеріал в камеру згоряння надходить разом з паливом, і якщо змащувальні властивості будуть недостатніми, то кривошипний механізм дуже швидко зноситься і вийде з ладу. А якщо олія буде дуже в’язким, або його буде надлишок, токсичність вихлопу перевищить усі допустимі норми. Всі додатки досить індивідуальні, і воно, розраховану для роботи в двотактному мотоциклі, точно не підійде для двигуна газонокосарки.
Так само масла повинні ефективно боротися з відкладеннями сажі в камері згоряння. Так само дуже важливо, щоб нагаром не фіксувалися поршневі кільця. Якщо це станеться, компресія в камері згоряння сильно впаде, і движок втратить більшу частину своєї потужності. Для цього у нього додають миючі додатки, для розкладання нагару, і виведення його через випускну систему двигуна. Це можуть бути і фенольні, і лужні сполуки і додатки. Ці додатки не тільки ефективно боротися з вже утворилися відкладеннями, але також не дають можливість утворюватися новим. Абсорбуючи їх ще в леткій стані і виводячи у випускну систему.
Але на цьому кількість присадок не закінчується. Особливість роботи двигуна двотактний принципом передбачає, що в мастилі будуть міститися додатки, які допомагають уникнути піноутворення, будуть захищати від корозії непрацюючий двигун (залишкова плівка), і можливість олії дуже швидко і якісно розчинятися не тільки в бензині, але і в повітряної суміші.
Повністю синтетичні, на відміну від мінеральних, роблять вихлоп двигуна набагато чистіше, внаслідок того, що мало ефективно згорає разом з паливом. Але це ніяк не позначається на їх змащувальних властивостей. Вони залишаються на такому ж високому рівні, і допомагаю нормально справлятися з тертям навіть в дуже складних умовах експлуатації.
Стендові випробування, важлива частина досліджень, і без неї, жодна масло для двотактних моторів не надходить у продаж. Купуючи мастило, ви можете бути абсолютно впевнені, що воно пройшло випробування, і було допущено до використання всередині двотактних двигунів.
Оливи для 2-х тактних двигунів XENUM
У цій категорії представлено найкращі універсальні оливи для двох-тактних (2Т) двигунів, які застосовуються як в моторах човнів (Tohatsu, Yamaha, Suzuki, Honda, Mercury, Parsun, Hidea, Evinrude) так і для мототехніки. Також ці оливи ідеально підходять для бензопил Stihl, Husqvarna і т. Д. Крім цього дане масло застосовується для бензокос, тримерів, газонокосарок та іншої техніки де потрібна якісна двотактна олива.
Купити оливи для 2-х тактних двигунів XENUM для дизельних і бензинових двигунів із великим пробігом можна онлайн оптом і в роздріб на сайті xenum.ua у офіційного представника XENUM в Україні – компанії DanAuto і наших партнерів по всій країні (Вінниця, Луцьк, Дніпро, Донецьк, Житомир, Ужгород, Запоріжжя , Івано-франківськ, Київ, Кіровоград, Луганськ, Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернігів, Чернівці …)
=======
XENUM – СИЛА ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ВАШОГО АВТОМОБІЛЯ
Відгуки
Відгуків немає, поки що.